4. oktober 2011

Høstpakke te Søss

Syns dagen idag va ein passanes dag te å senda avgårde ein kjekke høstpakke te littlasysterå mi i Oslo.

Eg bøste meg jo jysligt opp i et innlegg i slutten av august "Små Frø -Store Gleder" der eg hadde någen alldeles fantastiske vyer om de fine frøpåsane eg sko laga te de sjølhøsta frøå som sko te na Søss. Påsane blei vel ikkje akkuratt så fjonge som eg hadde tenkt meg -men de gjør nytten og bere et tydeligt og sjarmeranes preg av hjemmalagt. Kan ikkje forventa stort mer.

Ein ting e jaffal sikkert -der ligge uansett møje omtanke og ein knaganes store dose søskenkjærlighed bag. 

Akeleiefrø og ein forundringspåse! -det sista egentligt bare ein kreative måde å vri meg onna det faktum at eg ikkje ane ka planten hette. Det e ei høge stauda med fine lyseblå blomster som trives i sol og halvskygge -så sånn e det!

  




 Oppi pakken ligge der òg to nydelige skinn fra Straen Interiør som eg e sikker på komme te å få ein fine plass i hyttå. Pakke-i-posten-øveraskelsesmomentet e gjerna vekke -men eg tror nå hu bler gla alligavell.

3 kommentarer:

  1. Du har kje lyst på ei systar te? ;) Må jo ver knallkjekt å få ein pakke i posten, uden at d e bursdagen eller nogen ting. Men så va d meg og frø då... Kanskje eg ska stjela ideen din og senda ein pakke te Bryne og Stavanager, te di kjekke systrene så eg faktisk har... Så får eg kanskje TO i retur? Hm...ka kan eg senda?

    SvarSlett
  2. Du e jo mi kunstoghåndverk-syster du Lena!;) kan veda du sko ha sendt ein frøpakke te systrene dine -eg e bare redde for at de fleste frøå har føge vekk i disse friske vindkastå me har her på holmen for tiå.
    Så i påvente av neste års frøhøsting kan du jo heller senda et par bøllefrø! :-P

    SvarSlett
  3. Åååå så STAS!! Pakke i posten e så kjekt!! E ikkje ofte en får det lenger. Glede meg!!

    Frøå ska sås med kjærleik, likeeins slik ein kjærleik dei blei høsta inn med ;-)

    Tusen takk kjære søss! <3

    SvarSlett