4. oktober 2011

Heilt Neba

Ei ganske allminnelige neba inneholde någe C-vitaminer, jern og kalsium.

Eg føle meg av å te som ei neba -eg inneholde litt av någe men slettes ikkje nok av alt.

"Me har nett fått inn meldingar om at ei gruppe antioksidantar har gått te åtak på dei frie radikalar og at det vert utkjempa intense kampar."

Dette kunne liksågodt vært politiske nyheder fra Gaza-stribå -men så e det altså ting som skjer kver einaste dag i kver ein levanes skrott! Eg bler så øvejidde.
Ein ting e å vera øvejidde, någe heilt aent e det å vera forvirra -ja for det e eg òg te tider. Jaffal nå i disse lavkarbotider!
Ei stund e det det som ska redd'oss og i neste øyeblikk e det bortimod livsfarligt!!!
Joda eg ser jo at lavkarbo nok e møje bedre enn høgkarbo -men ka med mellomkarbo? Ka med tenka sjøl og bruga innsiå-karbo? Ka med å lytta te kroppen-karbo?

Men eg vett'kje eg, ei neba sidde jo ikkje på heila vede...

2 kommentarer:

  1. Eg tar ein høg-karbo i dag:) Pizza uden grove botn, forrektige cola, chips, is, gele, sjokolade langt nerforbi 70%-grenså, sjokoladekaga og muffins! På ein torsdag, kan du tenka deg? Og dette ska eg stappa inn i 30 12-åringar og :D Han eldste ska feira dagen sin samen med han på Sørbø, ser du. Heile klassen invitert!

    SvarSlett
  2. E du fortsatt høge på karbo og feiring? ;)

    SvarSlett