30. august 2011

Nye Jobb!

Kem har sagt at faglitteratur nødvendigvis e kjedeligt?! ...eg storkose meg jaffal med min!
Imårå begynne eg nemligt i nye jobb i ein av Stavangers ledanes interiørbutikkar -og det glede eg meg veldigt te!

Rektigtnok har et par giGANTiske sommarfogglar funne veien te magen min kjenn'eg...men det e jo sånn det ska vera det...

Hvis det virke som om eg i all beskjedenhed fiske itte lykkeønskningar nå -ja så stemme nok det.           
                                             

7 kommentarer:

  1. Lykke, lykke te i den nye jobben! Dette komme te å gå strålandes.

    SvarSlett
  2. Wooow!!!Lykke lykke te! Kor då???

    SvarSlett
  3. Takk kjære Lena! ;)
    Takk kjære Kissamelissa! Eg begynne på Straen Interiør på Hafrsfjord. Du må ta turen innom ein gang det passe:)

    SvarSlett
  4. Klart eg ska! Helste rett øve veien fra na mor, det! Gu, så kjekt det hørtes ud. Komme snart. Ka dager og tider jobbe du?

    SvarSlett
  5. woow! gratulerer med ny jobb!!
    På hafrsfjord? mener du madla?
    rett ved siden av W&M??

    Lykke lykke til!!
    Da må jeg kanskje inn og smugkikke på deg i smug.
    :o)

    SvarSlett
  6. Kissamelissa: Eg jobbe mandag,onsdag,torsdag og aenkver fredag 10-18. Kjekt om du komme innom:)
    WB: Takk ska du ha! Ja d e der -adresse Hafrsfjord, sånn bare for å gjør d lett. Håbe du gjør deg te kjenne når du komme innom! :)

    SvarSlett
  7. Ja, eg ska jammen ta ein tur så snart det passe. Va det kjekt??

    SvarSlett