5. august 2011

Knallgoe Kanel-i-svingane




Deig
150 g smør elle margarin
5 dl melk
50 g gjær
1 dl sukker
ca  15 dl hvetemel
225 grader midt i ovnen i ca 10 minutt


I og med at det blei regn og slettes ikkje någe ude-male-vèr, så blei det heller bagedag her i heimen. Aldri feil med ferske kanel-i-svingane ein fredagskveld -åsså e det jo så kjekt å baga når resultatet bler bra!
Denne oppskriftå e bare super, den bruge eg te alt av baging; pizza, horn, pizzasnurrer, vaniljeboller og skoleboller. Sukkeret kutta eg mer elle mindre ud, for det e ikkje nødvendigt for å få ein fine deig...men det hende at eg har oppi ei spiseskjei elle to når eg lage søtdeig. Idag delte eg deigen i to, og dermed fekk eg 14 pizzasnurrer og 14 svingar med kanel og sukker i.
Eg har alltid store planer om å legga någen i fryså, kjekt å ha på lur liksom...men eg syns det e ennå kjekkare å ringa på hos naboane og øveraska de med litt nybakt.
Så fortsatt e frysaren liga tomme, men ein vakker dag bler det gjerna andre boller! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar