9. august 2011

Krakken min


I denne blokkå, som forresten har et cover som ser ud som e henta rett fra ein James Bond-film, har eg samla møje kjekt! Her lime eg inn udklipp som eg finne i addle slags blader -det vera seg fakta om planter og idèar te hagen, håndarbeid, fjonge matoppskrifter og andre ting som e kjekke å ha!
Det e egentligt jysla smart å gjør det på denne måten, for det e ikkje lett å finna igjen någe i havet av magasiner og blader som eg må medgi at eg har.


I blokkå har eg òg den fysste idètegningen te krakken min, med mål og det heila. Idèen fekk eg på hyttå te na Marianne -derav navnet Halsnøy -men egentligt så e det Erik-krakken, for det va nemligt han Erik (faren te ei goe venninna) som forbarma seg øve de håndtegna arbeidstegningane mine og lagte krakken te meg.

Lenge har eg fundert på om eg ska beisa elle mal'an elle gjerna ikkje...har vurdert så å sei addle fargar som finns på paletten, men e foreløpigt landa på å behold an sånn som an e.

Kunne egentligt tenkt meg et par krakkar te, men då vil eg jammen prøva meg heilt sjøl!
Hmmmm...og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra!



4 kommentarer:

  1. Heyhey, så mange innlegg så har gått meg hus forbi! Knalltøffe krakk då! Skolle gjerne lagt någen sånne sjøl, og hatt de te nattbord i Mandal. Hmm...kanskje eg bruge tegningen din :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Smart med sånne bøger forresten. Eg har ei liggande i veskå, og planen va å lima inn ting og tank, men foreløbig e der lide spennende i an

    SvarSlett
  3. Hei Kissamelissa:) fysst må eg få gratulera med nye jobb! Så kjekt at du kikke innom bloggen min av å te -eg holde et øya med deg òg altså;) Klart du må laga deg någen krakkar, hadde passt fint i Mandal de. Klem:)

    SvarSlett
  4. Ja takk, sånne vil eg ha på Strandodden :-)
    mala de i allslags flotte duse farger :-)

    SvarSlett