22. august 2011

Absint og Granateple

Nå ser det jammen ud som om eg endeligt kan få meg et atelier!

 Eg e så heldige å bo i ein kommune som e ein såkalt node i Ryfylke Næringshage, og de har stilt rimelige lokaler te rådighet for gründerar og nye, såvel som etablerte bedrifter kan få hjelp te å komma igang og å etablera nettverk. De foreløbige lokalene e et stort rom i øverste etasje i kaihuset her i Vikevåg, inndelt i flerne mindre avlukker -åpent kontorlandskap e vel betegnelsen -men eg driste meg te, i bohemsk ånd, å kalla det et slags kollektiv! Det ska ble kjekt å ble ein del av et kreativt fellesskap, der me kan dela av erfaringar og få hjelp og støtte te videre udvikling.  


På onsdag ska eg ner å se på herlighedå, håbe det kan la seg gjør at eg "flytte" inn ganske snart -eg har ennå litt arbeid igjen hvis eg ska klara den planlagta utstillingå mi...

Eg feire nyheden med et fargerikt granateple -så får me heller ta Absinten ein aen dag!

Vil sei takk for de hyggelige kommentarane som dåkkor e så kjekke å legga igjen...det glede!!! :)

6 kommentarer:

  1. Knallfint bilde nok ein gong! Lykke te som bohem nere på kaien:) Ska vel kjøra Nedrum-stil nå? I klesveien, altså ;) eg vett kje om du har lyst å mala sjølportrett av deg sjøl i den stilen han kjøre? :D
    Ser du bruge avispapir.. D gjorde Hertervig og;) Men Hertervig blei litt rolsen og Nedrum e blitt kriminell, så du må passa deg så du ikkje havna i sama sporet :D

    SvarSlett
  2. Eg ler høgt!!! :-D Sandaler og flaggranes kjortelaktige gevanter e sjølsagt klar! Ser for meg diverse sjølportrett, fritt og naturligt -gudbevaress for et syn:)Takk for advarslar Lena, eg ska legga det på minne. Du må stoppa meg før eg begynne å sjera av meg øyrene og sånn :-D

    SvarSlett
  3. Så tøft maleri! Kollektiv høyrest triveleg ut:) Likte bloggen din, varierte tema og fin skrivestil:)

    SvarSlett
  4. Granateple var herlig! Gleder meg til utstilling!

    SvarSlett
  5. Tusen takk Røsslyng! Eg har vært innom bloggen din før -nå e me følgesvenner:) Ha ein fine kveld!

    SvarSlett
  6. Hei Søss! Ja då bler det champagne og stor ståhei:)

    SvarSlett