20. august 2011

Djevelhua og Blåndestrømper...


..Nei, det e ikkje antrekket mitt ein lørdagskveld hjemma med maen!

Det e bare någe av det eg har strikkt te den littla jentå eg snart ska ble forrektige tante te. Djevelhua... forferdeligt navn på ei søde babyhua, men det e nå det de hette, og goe e de.

Mangle någen fine knappar både på kjole og selabukså, så eg må ta meg ein tur te byn ein dag -ska ikkje se vekk ifra at eg komme hjem med et par nøster med deiligt alpakka-garn i ein elle aen fine farge.



4 kommentarer:

  1. Konne godt hatt blondesokkane i damestørrelse, eg :) Djevelhuå trur eg nok eg må stå øve. Trur elevane hadde lurt litt hvis K&H-leraren kom i ei sånn ei :D Nydeligt alt i samen! (te ein baby, vel å merka...)

    SvarSlett
  2. Fin blogg du har, her kikker jeg innom igjen. Følger deg videre!
    Klem fra Stavanger!

    SvarSlett
  3. Hei kjære Lena, håbe du hadde ein fine borrsdag igår! Ingen pakke med djevelhua i?...hmmmm -eg må gjerna gjør någe med det:P For e det någen som kan ha ei sånnei, så e det vel kunstoghåndverk leraren! Elle gjerna du kan begynna litt forsiktigt med blåndesokkane ja... men det bler'kje litt trangt i fotformskonå då? ;-P klem

    SvarSlett
  4. Hei og gomåren Frk.Virrum! Takk for fine ord og goe klem! Du ska veda at eg blei jysla glad og faktisk ein goe smule stolte, om eg så får sei:) Så utroligt kjekt at du vil følga meg, eg følge deg videre -så då e me vel det me kan kalla for følgesvenner då? :) Ha ein flotte dag! Klem fra Rennesøy!

    SvarSlett