2. november 2011

Kattamad og Svibel


Eg har katt. Ein ganske udsjemde eldre herremann som simpelthen elske sin boksamad. Det bler mangen tomboksar av sånt.

Boksane itte den stinkanes kattamaden har fått et nytt og velduftanes liv som svibelvase. Eg simpelthen elske sviblar.



Garantert ikkje det mest oppfinnsomma du har sett på denne siå av jul, men det e enkelt, billigt og kjekt! Du kan sjølsagt pimp opp vasen itte smag og behag. Ka med å vikla någen rundar med ein røffe hampahyssing, fargerige bånd elle teip?! Nei fadosten, eg trekke vekk det der med teip, eg e driddleie av å se den teipen!!!
Finn på någe aent kjekt -ka med å la ongane lima på fine klistremerker med englar og glitter, sett oppi ein liden svibel og vips så har du ein koselige førjulspresang te na bestemor -elle te ei snille, kjekke og evigunge tante som simpelthen elske sviblar. 

Ha ein flotte onsdagskveld :)  

2 kommentarer:

  1. De finaste t-lys-lysestagane (hette det det?) eg har e blikkboksar gjønåhålte med hjelp av hammar og spigar :) Alltid liga begeistra kver gong eg får di te jul av guttane mine :D Noge gonge e det fine julamønster på, andre gonger har det vore meir abstrakt (med eller uden vilje...)
    Sviblar har eg litt ambivalent forhold te... Di e fine, får fram julastemning og sånt, men i det sista og håveverk og svimling :( Kanskje eg må gå for kunstige...

    SvarSlett
  2. Leste litt fort i starten og Trodde først det var maen som var så glad i hermetikk mad(fikk ikkje med meg at det varsnakk om kattamad ser du... ) :-D ha ha ha...
    Kjempefine! Husk at du kan holde boksen av og med de ;-)

    SvarSlett