25. oktober 2011

Sjynt å Kjøra Buss

Eg pendle. Mangen som gjør det -men eg har'kje någen fjonge kånebil med snasen design te å pendla med -nei eg reise kollektivt. Eg busse. Og det pleie å gå ganske godt det -når bare bussane går når de ska. Forrige mandag gjorde de ikkje det. Eg og mine medpendlerar stod å venta i tjue kjølige minutt før bussen kom, og eg må innrømma at eg va ein tanke frustrerte idet eg steig ombord. "Du va lovligt seine idag, nå komme me for seint på jobb adle samen" -sa eg te den kvinnelige sjåføren. Det sko eg ikkje ha sagt -hu va nok mer stressa enn sunt va. Eg burde jo ha sett tegnå -de viddle auene og den rødflammitte halsen idet hu strakte seg fram og hveste med ein stemme som hu ikkje hadde kontroll på, någe om at der va kaos inni byn og at det slettes ikkje va hennes feil! Eg følte meg som ein umulige skol'onge som blei irettesatt av ei ilter lererinna -så med den skingranes stemmen i nakken gjekk eg å satte meg laaangt bak i bussen, i skammekrogen.
Det va jo heilt tydeligt at hu hadde ein heller dårlige dag på jobb -men hu VA i det minsta på jobb. Eg hadde ein dårlige dag FØR eg i det heila tatt va komt meg på jobb!


Ååååååååååå, det e sjynt å kjøra buss, der finnes ikkje herrligare sjyss!
Det kosta litt og for seine bler du titt, og det tar ikkje pendlerane blidt! 



Kolumbus -et ganske fenganes navn egentligt.
Me kjenne jo adle te ein aen Columbus -han kom òg for seint.      


4 kommentarer:

  1. Som eigar av ein fjonge kånebil (uden snasen design) har eg medfølelse både med deg og hu så kjørte bussen... Eg hang meg mest opp i hu lerarinnå: viss ungane nå te dags sko komma øve ei ilter lerarinna med skingranes stemme (kjennne ikkje te na...) så ser di ingen grunn te å gå i nogen skammekrog. Di bara trekke på skuldrene og seie "Ja vel, då" og himle med auene...

    SvarSlett
  2. Hei min kjære, trofaste kommentator!
    D va nok bare i "gamle dager" der va iltre lererinner med skingranes stemmer Lena;) men me hadde jaffal respekt for de. Gjerna tiå e klar for ein gjeninnføring av skammekrogen!?!! Ka syns du? Mangen vil nok bare trekka på skuldrene, sei "Ja vel då" og himla med auene.

    SvarSlett
  3. Ps. Egentligt ville eg skriva om korr kjekke den dagen blei når eg endeligt kom meg på jobb;) -men det e ein aen historie! Ha ein superduper dag min venn:)

    SvarSlett
  4. Ein tanke meir respekt for alle voksne hadde vore greit - respekt, ikkje frykt! Vett kje om skammekrog e rette veien å gå, men d nytt ikkje bara å "snakka" om d. Ungane kan alt i teorien, for me diskutere og dramatisere stadig vekk...

    Komme snart igjen for å spre litt glede på jobben din:)

    SvarSlett