15. september 2011

Fjong Fasong

Tirsdagar e fridag -og alltid har eg tett opponna hundre ting eg må-vil-bør-ska gjør denne dagen.
Nå på tirsdag starta eg med ein sårt tetrengde frisørtime. Frisørtime?! -ka tid tok det vel ein time? Tenke me seie timar eg -for der går fort et par av de når ei kommunefarga landings-striba tungt angreben av grått ska bekjempas med kjemikalier.
Så mens den kjemiska krigføringå går sin varmgang inni aluminiumsfolie-konvoluttane som omkranse håve mitt, sidde eg å nyde oppte flerne koppar kaffi og prøve å finna inspirasjon i de glansa Hair-Magazinene som ligge framme.
Kort? Elle gjerna langt? -ja for det lar seg jo òg ordna nå te dags. Rødt? Brunt? Kvitt? Ka slags fasong? Ååå krøller e jo bare så flott! -det va vel gjerna derfor eg kjypte meg den dyra slettetangå for ei tid tebage?! Nei du slette mi tid så mangen valg der e å ta her i livet -någen e desidert mer viktige enn andre -hår e tross alt bare hår, det vokse ud igjen og alt det der, men alligavell e det ein jysla goe følelse å føla seg fine på håret. Forfengeligt tenke du gjerna? -ja så la gå med det, eg e litt forfengelige...og eg kjenne ingen flaue smag i monnen når eg seie det. Det gjør godt på sjølfølelsen "å føla seg", åsså lige vel de fleste å få någen positive tebagemeldingar fra omverdenen dann å vann...
Gjerna det va derfor hu Demi Moore twittra litt møje her om dagen -gjerna hu rett å slett trengde å hørra at hu har ein fjong fasong?!

Nei ikkje vett eg, men nå må eg på badet å ordna meg på håret før eg ska på jobb -ha ein hårfine dag!

4 kommentarer:

  1. Hihi, hadde meg nett ein tur innom frisør eg også, det var VELDIG nødvendig! Så godt å kjenna tunge lokkar falla:) Forresten: fjong fasong;)

    SvarSlett
  2. Takk kjære Røsslyng:) alltid godt å hørra fra deg! Må du drømma dei søtaste draumar! Klem;)

    SvarSlett
  3. Ja, det kjennes godt å føla seg litt fjong av og te! Herlikt innlegg som alltid. Koss e jobben? Har jo ikkje komt meg ud te deg ennå; kun tatt ein vindustitt ein seine kveld. Lekker butikk!

    SvarSlett
  4. Måtte rett og slett ner på kaien for å bestilla meg ein "time" eg og :) Håret e altfor langt, og eg må bli litt blondare og. At utsiå samsvare med innsiå, at det liksom e ein heilhed, har eg lert e veldigt viktigt...

    SvarSlett