29. august 2011

Eg får fnatt!

Idag hadde eg jysla store planer om å hiva meg øve husarbeid med det sama guttongen va avgårde te skolen -og det heila begynte faktisk ganske godt.
Eg gjøyv laus på skabet innonna kjykkenvasken, utstyrt med gummihanskar og ein goe dose pågangsmod. Avfallsdonkane og korgå med diverse vaskeprodukter fekk seg et dualigt klorinbad, og kver ein kvadratcentimeter inni skabet ligedann.
Det va når avfallsdonkane bare sko stå å renna av seg ei lidå stund at det gjekk gale...
Eg sko bare innom bloggen å se litt -så måtte eg jo bare lesa litt -åsså lokkte Kissamelissa meg med piknic og flotte hedderar...der va dikt for dagen og masse aent kjekt -med andre ord: eg va sjanselause!

Så nå føle eg meg som ein av hattifnattane på kaffikruset mitt -ja eg ligne faktisk på ein prikk! Paralyserte av altfor møje kaffi og altfor lide viljestyrke -sidde eg nå her med ein uhyggelige følelse av at armane ikkje strekke te...  Men eg ska sei donkane blei tørre og fine!!!

4 kommentarer:

  1. haha,herlig å lese en blogg på fantastiske Stavangersk!!

    bor ikke så langt ifra der..
    herlig blogg,kommer tilbake!

    SvarSlett
  2. Javel... må bara innrømma d: Eg satt og studerte litt design, men d e jo godt med litt pausar innimødlå. Så då måtte eg jo sjå om du hadde skreve noge nytt, og d hadde du jo :) Og si du nevnte Kissamelissa så måtte eg jo inn å kikka sjå hu og... så havna eg på ein aen blogg så hu fulgte, osv... Det heila endte med at eg måtte laga flerne rundstykker itte inspirasjon frå Trines matblogg. D va den dagen....

    SvarSlett
  3. Hihi, så herlikt :-))) Kjenne meg sååå godt igjen. Ps Linda: kommentar te deg om header på mitt innlegg.

    SvarSlett
  4. Takk ska du ha Whitebite! Kjekt med så fine tebagemeldingar:)
    Lena og Kissamelissa: Det va faktisk ganske beroliganes å hørra at dåkkor kjenne dåkkor igjen...TAKK;)

    SvarSlett