22. mai 2011

Forrektige Tante

I august ska det skje -han broremann og hu Sølvi ska ble foreldre te ein lidå jenta -og eg ska ble forrektige tante!

Allerede før eg fekk den goe nyheten hadde eg begynt å strikka någen småting -men nå blei det så møje kjekkare.
Utvelgelsen av de mykaste garn i fine fargar, oppskrifter og mønster -alt med tanke på at kun det besta er godt nok.

Åååå som eg glede meg te å få ha na litt på lån og skjemme na ud littegrann...akkuratt som forrektige tanter ska gjør :)

4 kommentarer:

  1. Nydeligt, Linda! Eg ska ver Tante med stor T i helgå når di to minste jærbuane komme på øvenatting :)

    SvarSlett
  2. Så koseligt Linda:) Du blir nok verdens beste tante!!

    SvarSlett
  3. Ahh, så kjekt! Og så heldige som får sånne fine, hjemmelaga ting av u tante :-)

    SvarSlett
  4. Hurra!! Eg og glede meg te å ble forrektige tante :-)

    SvarSlett