27. april 2011

Min kunst

Et lide utvalg av min kunst.
Eg drive å forberede meg te utstilling, min fysste skikkelige salgsutstilling! Kjenne sommarfogglane i magen begynne å våkne te liv... Har hatt fira malerier ute på prøve og det at tri av disse blei solgt og mangen positive tebakemeldingar gjør meg jo litt tryggare. Det e faktisk ganske nifst å visa fram min egen kunst..men ska eg vera heilt ærlige så e det ein deilige beruselse òg...som ein bobblanes champagnerus. Ja for champagne må eg jo sjølsagt servera på vernissagen. Så følg med, kanskje bler du invitert? :)

4 kommentarer:

  1. Så kjekt å lese bloggen din, Linda! Flotte bilder! Kor du ska ha udstilling?

    SvarSlett
  2. Hei Kissamelissa:)
    Utstillingen bler på Ebun Cafè-Bistro-Galleri her i Vikevåg, det e der eg har vært heldige å fått vist fram någen av bildene mine. Målet e å ha utstillingen klar t juli/august. Klem:)

    SvarSlett
  3. Alltid klar for champagne :) og te å analysera, diskutera og nyda kunsten din! Du ska kje sjå vekk i frå at eg plutseligt har ein orginale Linda på veggen min og...

    SvarSlett
  4. Du bler sjølsagt invitert Lena! ;)

    SvarSlett