7. april 2011

Eggløsning

Du kan slappa heilt av... eg ska ikkje ta deg med inn i någen syklus elle belemra deg med PMS-plager...iallefall ikkje idag!
Idag e eg  HUSMOR! Guttongen min går t skolen kl åtta, så itte å ha tatt den obligatoriska vinkingå fra kjykkenvinduet, så va det fram med bøtter, mopp og alt ein skikkelige husvask kreve. Planen va at eg sko gjør meg ferdige med heila huset innen kl.10 ...men eg havna i fellå igjen...pyntefellå! For idet eg låg på addle fira og sko fiska fram et papirfly fra innonna skjenken, så fekk eg øya på EGGÅ som låg trygt oppbevart inni skjenken. De kunne jo ikkje ligga der! Eg måtte jo bare finna ein goe løsning med ein einaste gong kan du veda!
Vaktelegg i glass-skål fekk selskap av gåsa-eggå i flotte keramikkskål, og to "sølv-egg" som eg snart ska fylla med påskesnob.
...men det får ble ein aen dag... Nå e det tebage t husmorpliktene, men eg må få sei meg godt fornødde med denne EGGLØSNINGEN!

2 kommentarer:

  1. Det va ein jysla fine eggløsning syns eg!
    P.S. Den lampen som eg skimte så vidt, den va og jyyysla fine!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk Kissamelissa, ja den lampen e eg jyyysla fornødde med. Hadde de i butikken min i si tid... Klem

    SvarSlett