30. mars 2012

Eggande Kunst og Gule Kuler


Eg har egentligt mangen favorittar i blomsterverden, någen lige eg bedre enn andre og någen har eg blitt mer elle mindre forelska i -ein av de som komme innonna sistnevnte kategori e disse tøffe gule kulene som hette Craspedia.

Tips: Ikkje ha vann i vasen, så vil de tørka fint og du kan bruga de år itte år. Mine går nå inn i sitt fjerda år -blåse bare litt støv av de, så e de liga fine og går så bra isamen med eggmaleriene mine:)



Fant någen fine blomsterbilder på nettet som gjerna kan inspirera.






God helg adle samen!



Linda

3 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen! Kor får du tak i sånne kule gule kuleblomster, mon tro?

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Eg hadde ofte disse i blomsterbutikken, så d ska vera muligt å få tak i hos din lokale blomsterhandler ;) Ha ei kule helg!:)

    SvarSlett