15. november 2011

Gla I Deg





Et sikkert tegn på at formen e oppadstiganes e når eg bler rastlause og det krible i fingrane. Idag klarte eg ikkje motstå lenger, eg bare måtte laga någe.
  
Nå e det tiå for å legga gravlegg på gravene. De vil vera med på å verna tulipanløgar og snøklokkeløgar fra den verste frosten. Eg syns ikkje at de som e for salg e så  

fine, derfor lage eg sjøl det som me ska legga på gravå te'an pappa. Eg e nok litt sære sånn... Itte ein liden tur i skogen hadde eg samla gran og flotte furukongler som eg ville bruga.
Syns det e fint å kombinera natur med metall og andre materialer.
Det stora blanka 'gla i deg'-hjerta kjypte eg på Europris, kanelstangå og sisalhjerta hadde eg ligganes i 'altmuligt-eskå'.

Eg må få sei meg fornødde med resultatet, det komme te å pynta fint opp på gravå.



*gla i deg*





4 kommentarer:

  1. Kjempefin!
    Og håper formen også er bedre, du får be om berlinerbolle om du skulle ryke ut for å bli "sjuge" igjen, da!

    Klem ;-)

    SvarSlett
  2. Eg må lera litt av deg, Linda. Graven te far ser helste triste ud, og nå e fysste julen uden an rett foran oss. Tror jammen eg ska laga ein lignende krans!

    SvarSlett
  3. så flott søss! Den kommer til å være fin hos an pappa.
    Glad i deg!

    SvarSlett