25. august 2011

Ei Kjærleikshistorie

 

Eg glømme aldri det fyssta møde...ett blikk, og eg va oppøve øyrene forælska!!! An va breiskuldra, rage i ryggen og formene va perfekte -at an va av litt eldre årgang og ein smule gråstenkte va heller ikkje feil. Eg måtte bare ha an! Itte litt forhandlingar om pris, betalte eg med svette, skjelvanes hender -før eg surrd'an fast oppå biltaket og kjørte rett hjem!
Det e nå mangen år siden dette skjedde, men eg e fortsatt liga forælska i go'stolen som eg kjyppte på Fretex på Mariero den gongen.

Som regel e det han Syvert som legge beslag på go'stolen -og han gir vel katten i heile historien.

3 kommentarer:

  1. Så flott stol! Skjønar forelskinga;)

    SvarSlett
  2. Trudde fysst d va maen min du snakte om :D Men eg trur kje han tar betalt... Men eg sko likt å sitt an fastspente oppå biltage ditt :D

    SvarSlett
  3. Takk Lena! -for dagens lengste og beste lått! Eg gjør klar bilen eg nå... :-D

    SvarSlett