6. juli 2011

Skattar i Skudenes

Skudeneshavn e ein nydelige plass -der e rett og slett litt sørlandsidyll m de kvide småhuså og rosebuskane som snor seg langs de trange gadene. I helgå va det Skudenesfestival og eg klarte sjølsagt å finna meg någen små skattar på bruktmarkedet som va plassert neri et stort naust. Ååå eg trege sånn på at eg ikkje hadde med meg kamera, der va altså så møje fint å se -de koseligaste kafear du kan tenka deg, flotte gallerier og butikkar -og knallkjekke folk!

Eg bare må opp der igjen i løpet av sommaren -og då kan du vera sikker på at eg tar med kamera!
Disse små glass-plettane e flotte å bruka både te salt, pepper og andre krydder -elle te telys.

Ein herlige liden vase fra Stavanger Flint -elske sånne småvasar...

...til og med lappen står på ennå. I bakgrunnen skimtes ei mugga fra Figgjo.

1 kommentar:

  1. Fine ting du har fonne! Eg falt for muggå fra figgjo! :-)

    SvarSlett