13. juni 2011

Hagetelt, pinsefri og tri vannrett

I pinsen flytta me inn ude -i hageteltet vårt som eg med ein goe dose skepsis gjekk med på å kjøba i fjor. Mesteparten av skepsisen rant vekk isamen med regnet som ramla loddrett nerøv'oss unna monteringå, og nå gleda eg meg bare te å få innreda den luna sommarstuå ennå ein gong.

Myge puter og sauafellar får eg aldri nok av -fant fram någen puter eg hadde ligganes og de viste seg å passa veldigt godt inn, de teførte både litt mønster og den lyse sjøgrønne fargen eg lige så godt. 
Friske blomster og mange levanes lys e med på å laga den lune, goe stemningen og her gjelde det å vera rause! 


















Så nå kan der regna både loddrett og vannrett -eg bryr meg ikkje det døyt...
For i teltet e det mykje lys og mykje varme, goe venner på besøk og gjerna littegranna vin i glasset.
Hagetelt -tri bokstavar = KOS

 


1 kommentar:

  1. hurra!!! Då e sommaren her. Når dokke sitte i teltet :-)

    SvarSlett