23. juni 2011

Fuksiafarga KjykkenHjelp

Idag e eg blitt den stolte eigar av ein fuksiafarga kjykkenmaskin! Eg har faktisk spart spesielt te denne, så det va ein jysla goe følelse å endeligt ta turen te byn og finna maskinen min! E glad eg på forhånd hadde tenkt litt på ka farge eg sko ha -for utvalget va enormt: oransje, eplegrønne, rød, lilla, svart, kvide, brune ja til og med gull! Valget mitt falt altså på Fuksia -og eg ska sei den lyse fint opp på kjykkenbenken min.

Det resulterte i heftige omorganisering og rydding av heila halva kjykkenet når vidunderet sko på plass -prøvekjøringå gjekk fint, imårå e me klar for jomfruturen -tenke me starte med litt gjærbakst te helgå.

 Neglelakk i rette fargen e på plass, så då e det bare det matsjanes forkleet som eg ikkje e heilt ferdige med... -ennå godt eg har kjykkenhjelp!

3 kommentarer:

  1. Gratulera med kjykkenhjelpen din :) Flotte farge! Nå må du ha matblogg og...

    SvarSlett
  2. Takk min venn;) Om någen sko begynt med matblogg så e det nettopp deg Lena -sett igang!:)

    SvarSlett
  3. Ååå, sukk! Nydelig!!! Gratla, Linda! Blei meste ein smule mesunneligge! ;-)

    SvarSlett